بخش های مختلف خدمات SEO چیست؟

اساسا خدمات حرفه ای سئو از چند مرحله مختلف کیوورد ریسرچ، سئو داخلی، سئو خارجی، سئو تکنیکال و سئو محلی تشکیل می‌شود که انجام هر کدام از این مراحل نیاز به تخصص و برنامه ریزی مشخص دارد. در نظر داشته باشید تمام این مراحل در کنار هم باعث افزایش رتبه سایت و امتیازدهی گوگل خواهند شد.

کیوورد ریسرچ
کیوورد ریسرچ به معنای تحقیق کلمات کلیدی متناسب با زمینه فعالیت وب سایت می‌باشد که از مهم‌ترین و موثرترین عوامل در بهینه سازی و سئو به شمار می‌رود. به بیان بهتر تحقیق کلمات کلیدی در راستای یافتن عبارات مفید و پر تکرار جستجو شده توسط کاربران پیش خواهد رفت. هدف از کیوورد ریسرچ استفاده از کلمات کلیدی در متن و محتوای صفحات مختلف وب سایت می‌باشد.
سئو خارجی
به مجموعه عملکردهایی که در خارج از سایت توسط متخصصان سئو انجام می‌شود و تاثیر مستقیم در افزایش رتبه وب ‌سایت دارد، سئو خارجی می‌گویند. به طور معمول لینک‌سازی در سایت های دیگر از مهم‌ترین بخش‌های سئو خارجی به شمار می‌رود. این در حالی است که عوامل دیگری نیز وجود دارد که به بهبود سئو خارجی کمک می‌کند و در نهایت منجر به افزایش رتبه سایت در نتایج جستجو گوگل می‌شود. از مهم‌ترین تکنیک‌ها در خدمات سئو خارجی سایت می‌توان به استفاده از محتوای سایت در سایر صفحات وب سایت‌های تبلیغاتی یا استفاده از قابلیت اشتراک گذاری محتوا اشاره نمود. همچنین انتشار ریپورتاژ به عنوان پست مهمان و کامنت مارکتینگ در افزایش رتبه سایبت بسیار موثر است.
سئو داخلی
سئو داخلی به اقداماتی می‌گویند که توسط کارشناسان سئو در ساختار داخلی سایت انجام می‌شود تا سئو و بهینه سازی به بهترین نحو ممکن صورت گیرد. اساسا سئو داخلی به تنهایی قابلیت بهبود رتبه صفحات سایت را دارد. به همین منظور انجام اصولی و صحیح سئو داخلی از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد. خدمات سئو داخلی از عناصری مانند به روز رسانی تگ‌های عنوان، متا دیسکریپشن و تگ هدر تشکیل شده است. همچنین استفاده از نقشه سایت و زیرساخت اصولی در سئو داخلی بسیار مهم می‌باشد. از دیگر عوامل موثر در خدمات سئو داخلی سایت می‌توان به بهینه سازی تصاویر و میزان سرعت و نوع طراحی سایت اشاره نمود.
سئو تکنیکال
اساسا از نظر گوگل، بخش فنی سایت در فرایند سئو و بهینه سازی از اهمیت بالایی برخوردار است. به همین سبب سئو تکنیکال به مجموعه اقدامات فنی می‌گویند که به درک موضوع و محتوای صفحات سایت توسط ربات‌های گوگل کمک می‌کند. در ادامه خدمات مختلف سئو تکنیکال را به طور کامل مورد بررسی قرار خواهیم داد.
سئو محلی
یکی از مهمترین بخش‌های خدمات سئو سایت حرفه ای، بالا بردن قابلیت ارائه سایت در جستجوهای متناسب با موقعیت‌های خاص میباشد. بدین معنا که سئو محلی به بهینه‌سازی وب ‌سایت برای تبلیغ و ترویج کسب و کار در یک منطقه خاص جغرافیایی می‌پردازد. سئو محلی در نمایش نتایج گوگل تاثیر مستقیم دارد و به کسب و کارها کمک می‌کند تا حجم قابل توجهی از مشتریان محلی را به سمت خود جذب کنند. اگر به درستی از دستورالعمل‌های سئو محلی استفاده نمائید، وب سایت در نتایج جستجو گوگل دقیقا در موقعیت جغرافیایی دلخواهتان نمایش داده می‌شود.